Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefunkční port LAN5 po dnešním update
- Od Jiří Kunc Dne 2014-07-17 19:30
Dobrý den,

po portu LAN5 jsem měl připojen 8p switch Netgear GS108E. Po dnešním update (17.7.2014) přestal být tento switch dostupný a samozřejmě i vše co na něm visí.
Zkusil jsem restart netgearu, pak i turrise a nic. Pokud do portu LAN5 připojím notebook je vše OK. Pokud je v LAN5 netgear, nebo NanoStation LOCO-M5, tak je port LAN5 nefunkční - ani dioda na turrisu se nerozsvítí.

Netgear jsem zapojil do LAN4 a je vše OK. Ale pokud ho zpátky zapojím do LAN5, tak je spojení na switch nefunkční.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefunkční port LAN5 po dnešním update

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill