Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefungující router
- - Od Tsumorashi Dne 2014-08-11 07:15
Ahoj lidi resp v tomto případě lidi z nic.cz.
Včerejším dnem mi přestal router fungovat.
Začalo to tak že prostě najednou mi nešel net. Router jsem jednoduše vypnul a zapnul a fungoval znova bez problémů.
Bohužel ráno se probudím a je to to samé s tím že už nefunguje ani vypnutí a zapnutí ani reset nic.
Router mi nechce nahodit net ani po lanu ani přes wifi. Prostě odešel ale kontrolky blikají vesele ale ani na adresu do administrace se nedostanu.
Chci se tedy zeptat co přesně mám dělat. Chci ho reklamovat a nebo vrátit a odstoupit od smlouvy.
Záleží podle toho co mi bude řečeno na reklamaci.
Proto se chci zeptat kde mám router přivézt (jelikož se stěhuju poblíž Prahy tak bych to ideálně vyřídil osobně).
Ruzné pokusy o nějakou obnovu a připojení seriové linky a podobně vzdávám protože to pro mě nemá cenu. Nebudu se v tom šťourat když tomu nerozumím.
Nadřazený - Od digiman (>) Dne 2014-08-11 09:09
nejsnadnější cesta asi zajet s ním přimo na adresu sídla http://www.nic.cz/page/357/ kde se i routery vydávali pokud tedy chcete řešit osobně, myslím si že tam si s tím poradí během chviličky a dá se domluvit další postup jestli bude chtít odstoupit od smlouvy nebo si router po zprovoznění dále ponechat
Nadřazený - - Od Jan Čermák (>>) Dne 2014-08-11 09:09
Dobrý den,

pokud vzdáváte i pokus o restart do továrního nastavení, nezbývá než router dopravit k nám na adresu Americká 23, Praha 2. Podívali bychom se, co může být špatně a pokud by byl router opravdu vadný, vyměnili bychom ho za nový kus. Na podrobnostech předání se můžete domluvit na info@turris.cz.
Nadřazený - Od Tsumorashi Dne 2014-08-11 09:13
Zkoušel jsem reset do továrního nastavení ale nepomohlo to.
Koukal jsem se i na možnost přes ten image na sd kartě ale to jsem vzdal :D.
Takže snad se mi podaří během týdne dostavit na tu pobočku.
Do té doby je bohužel router odpojený a zabalený.
- - Od Kipe Dne 2014-08-12 15:53
Taky se mi dneska Turris nějak doblbnul. Ještě včera před půlnocí všechno jelo, ale ráno sice ledky blikaly, ale router nepřiděloval adresy, takže jsem se nedostal ani do webové administrace, natož na Net.
Reset do továrního nastavení ale zdá se pomohl, protože teď všechno jede. Jestli jsem odesílal data zjistím ze statistiky až zítra.
Nadřazený - - Od Kipe Dne 2014-08-20 13:48
Dnes se situace opakovala. Večer vše OK, ráno už Net nejel a nepřiděloval IP adresy. Restart do továrního a zatím jedu. Jestli to ale udělá znovu, tak vám ho asi pošlu na kontrolu.
Nadřazený - - Od digiman (>) Dne 2014-08-20 20:21
Vypadá že způsobila aktualizace jinak si nedokážu představit jelikož se mi stalo tuším o víkendu že blbnul podobným způsobem, ale mě se sám zotavil po několika restartech zařízení (ne restart do továrního jen odpojení od elektřiny)
Nadřazený - Od Kipe Dne 2014-08-20 20:39
To poprvé byl úplně mimo hned a několik restartů nepomohlo. Dneska nejel Net a neodesílal statistiky, protože sem dostal upozorňující mail. Když jsem zkusil jen restart, tak šel do kopru úplně, tj. přestala jet i LANka. Potřeboval jsem být rychle online, takže jsem nepátral a rovnou udělal reset do továrky.
- - Od pip96 Dne 2014-09-01 10:13
Mám taky takový problém,po automatických restartech nejede routr.Mimo to i při výpadku el. Nechal jsem si přidělitt IP i Mac ale pořád po restartu jsem bez netu a musím dělat celou instalačku znova. Manželka je z toho už na nervy jelikož její práce je na netu.20% povoleného výpadku už mám v řiti. Dík za radu
Nadřazený - - Od Martin Sojka Dne 2014-09-01 10:23 Upraveno 2014-09-01 11:03
Pro diagnostiku problému bychom potřebovali více informací. Jak máte Turris zapojen? Co konkrétně je nutné po výpadku napájení/restartu nastavovat?
Nadřazený - - Od pip96 Dne 2014-09-01 10:47 Upraveno 2014-09-02 08:48
Po výpadku nastavuji úplně vše jako když přisěl poprvé. Má problém i najít i modem. Nastavuji vše ručně po úplném restartu routru. Na Turrise mám napojeny další dva routry Belkin a TP-Link +comp+TV a přez wifi další hromadu blbostí.

Takže,dnes se to opakovalo,automatický restart co tři dny a ráno jsem byl zase bez netu. Tentokrát se chytl  (což je málo kdy)po současném vypnutí modemu i Turrise. Provider se dušuje,že za to nemůže jejich nastavení,ale prý můj router.
Nadřazený - - Od Martin Sojka Dne 2014-09-03 10:23
Bylo by možné připojit router přes sériovou konzoli a poslat to, co to po restartu vypisuje, na info@turris.cz?
Nadřazený - - Od pip96 Dne 2014-09-09 17:27
Netuším, oč jde. :confused: Pokusil jsem se to vyhledat na Google, ale ani tam jsem informace nenašel. Nejsem PC expert, a myslím, že ani spousta dalších uživatelů tohoto routeru, takže by bylo vhodné dávat návody, nebo odkazy. :twisted: V neděli 7.9. po automatickém restartu router opět nešel. Očekávám, že až se zítra probudím, tak se situace bude opakovat. Mám nastavené automatické restarty po třech dnech,které nejdou změnit! Celkem jednoduchou matematikou se dopočítám dne, kdy mi seberete router za to, že nedodržuji podmínky smlouvy. Na druhou stranu je to tak, že já jsem každý třetí den na několik hodin bez internetu, protože musím do nekonečna restartovat a nastavovat připojení, které bez Turrisu funguje bez problémů. Náš provider nám vyšel maximálně vstříc a už jen když slyší naše jméno, tak se tluče do hlavy, že s námi vůbec podepsal smlouvu.:wink:
Nadřazený - Od czlada Dne 2014-09-09 19:35
Nadřazený - Od Mira.S Dne 2014-09-18 16:44
Trochu mne udivuje proč automatický restart celého routeru.
Pokud potřebujete restartovat nějakou službu, např. pro znovunavázání spojení tak nechte cron-a restartovat jednu službu.
To nejsou windowsy, kde je potřeba CTRL-ALT-DEL aby se dalo pracovat. :grin:
Nadřazený - Od pip96 Dne 2014-09-18 09:24
Takže už dvakrát se routr nevypl po atomatickém restartu. Zatím se v tom nebudu radši hrabat.Jen doufám,že to vydrží.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefungující router

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill