Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Uživatelská vylepšení / "Časovač" připojení podle MAC?
- - Od Pillowrecker Dne 2015-11-03 15:53
Zdravím,

potřeboval bych nastavit Turris tak, aby určitému zařízení podle MAC umožnil připojení na určitý čas (např. 12:00 - 17:00) nebo časový interval (např. 2h) a potom ho na net již nepustil. Ne jen na web, ale ke všem protokolům. Děkuji za každou radu. Ohledně Turrisu jsem začátečník, v Linuxu tak středně pokročilý.

Díky!
Nadřazený - - Od Eskymák (>) Dne 2015-11-03 20:17
Pokud to plánuješ jako rodičovskou kontrolu či tak něco, měj to na vědomí, že MAC adresa zařízení jde snadno změnit. :-)

Určitě by to mělo jít nastavit, můj starý hloupý TP-Link to uměl, v OpenWRT nevím.

Začal bych tímto:
https://www.google.gr/search?q=openwrt+mac+time+limit&oq=openwrt+mac+time+limit&aqs=chrome..69i57.6311j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
Nadřazený - - Od Pillowrecker Dne 2015-11-03 20:39
Ze jde MAC zmenit samozrejme vim, v planovanem nasazeni to ovsem (zatim) nehrozi. Z uvedenych odkazu nejsem moc moudry, resp. chapu co, ale nechapu jak a kde - jak rikam - s Turrisem a openWRT zacinam.
Napisu to jasne a strucne: Potrebuji pro urcitou WiFI MAC denni limit 2 hodiny. Po jeho vycerapni ji odriznout od dat.

Jestli mi nekdo poradi konkretni postup primo na Turrisu, ma u me v Brne pivo :)
Nadřazený - - Od Eskymák (>) Dne 2015-11-03 20:52
Podle (3. výsledek) to jde přes iptables (firewall) a je tam i popsáno jak.