Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefunkční Sběr dat (Turris Omnia)
- - Od Jakub Bouček Dne 2016-10-18 10:22
Mám Omnii v režimu klient-AP, tedy nemám připojený WAN kabel, ale 2.4 anténa je klient a je připojena na hlavní router, 5GHz pak vysílá po bytě signál. Nic jiného jsem proti továrnímu nastavení neměnil. Zaregistroval jsem jej pro sbět dat, ale ani po několika dnech se na server nesesbírala žádná data, chodí mi Upozornění o výpadcích:
Během předchozího dne byly u routeru "Omnia" zaznamenány následující výpadky:

    Firewall: 24 hodin
    uCollect: 24 hodin

Celkový součet doby výpadků je nyní 72 h.


Sice nemám veřejnou IP, ale zároveň mi není známo, že by provider nebo předřazený router omezoval jajýkoliv provoz. Co může být ještě špatně?
Nadřazený - - Od Štěpán Henek Dne 2016-10-19 12:32 Hlasů 1
Dobrý den.

podle popisu, je možné, že nemáte nainstalovány balíky pro sběr dat.
Zkuste prosím ověřit, že máte nainstalovány balíky:
* nikola
* ucollect-meta
* vixie-cron
Nadřazený - Od Jakub Bouček Dne 2016-11-04 13:34
Díky, zkusil jsem balíčky přeinstalovat a začalo to fungovat.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / Nefunkční Sběr dat (Turris Omnia)

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill