Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Veřejnost / Všeobecná diskuse / Průběh distribuce routerů
- - Od NONES (>>>) Dne 2014-03-26 23:42
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak aktuálně probíhá distribuce routerů Turris, tj. kolik je z celkového množství rouerů aktuálně přiděleno uživatelům - nájemcům. Možná by stálo za to tuto informaci občas zveřejňovat a aktualizovat, abychom my čekající měli přehled, zda-li jsme ještě v pořadí, nebo už máme smůlu.
Nadřazený - - Od NONES (>>>) Dne 2014-03-26 23:47
Routery, které budou nájemci v průběhu testovacího období vráceny zpět, bude CZ.NIC přidělovat dalším předregistrovaným zájemcům "na čekací listině", nebo už se znovu nebude dávat do oběhu?
Nadřazený - Od Bedřich Košata Dne 2014-04-01 12:54
Vrácené routery budou uvedeny do továrního nastavení, otestovány a poté distribuovány novým zájemcům. Zda to budeme dělat průběžně a nebo budeme čekat, až se nám sejde pár kousků zatím nemohu říci, bude to záležet na frekvenci vracení routerů.
Nadřazený - - Od Bedřich Košata Dne 2014-04-01 12:53
Dobrý den. Připravujeme update informací na www.turris.cz a v rámci něho bychom i rádi informovali o průběhu distribuce routerů.

V této chvíli bylo rozesláno necelých 300 pozvánek a vyřízeno 120 objednávek routeru. Rozdíl mezi těmito čísly dělají především objednávky v nějaké fázi rozpracovanosti (většinou čekáme na doručení podepsané smlouvy) a nebo objednávky připravené k pravidelné čtvrteční distribuci.
Nadřazený - - Od Gorole Dne 2014-05-05 18:23
Který den odesíláte balíčky?
Už se nemůžu dočkat :lol::lol:
Nadřazený - Od Eskymák (>) Dne 2014-05-05 19:51
Přidávám se k dotazu. Dále by mě zajímalo, jestli obdržím tracking number (podací číslo), pro sledování zásilky online. Děkuji :-)
Nadřazený - - Od NONES (>>>) Dne 2014-05-05 21:17
Myslím, že tu kdosi kdysi psal, že distribuční den je čtvrtek.
Nadřazený - - Od fanoush Dne 2014-05-06 11:10
V mem pripade asi odesel prave dnes. Alespon jsem dnes pred obedem dostal mail "Turris - Router vyexpedován | Router shipped", "Vážená paní, vážený pane, S radostí vám oznamujeme, že jsme právě připravili váš router Turris k odeslání."

Hlasku "V této chvíli ji zpracováváme, nebo je již na cestě k vám. Routery zasíláme pravidelně jednou týdně. Proto může trvat až několik dní, než vám ho odešleme." jsme mel uz od patku.
Nadřazený - Od fanoush Dne 2014-05-06 11:11
Jo a tracking number jsem zadny zatim nedostal.
Nadřazený - - Od Eskymák (>) Dne 2014-05-06 11:16
Vážená paní, vážený pane,

S radostí vám oznamujeme, že jsme právě připravili váš router Turris k odeslání. Až router
obdržíte, nezapomeňte jej po dokončení instalace zaregistrovat na


Teď mě přišlo :-)

Tracking number by se hodil :-)
Nadřazený - Od Gorole Dne 2014-05-06 13:47
Paráda!
Také vyexpedovali můj Turris :evil::evil:
Nadřazený - Od JF Dne 2014-05-06 22:21
Žiaľ sledovacie číslo zásielky v DPD nedostal zrejme nikto, ani ja ;o) Po doručení mailu o expedovaní mi bolo zariadenie doručené nasledovný pracovný deň. Tj zajtra môžete očakávať zásielku od DPD.
- - Od Yarda_cz Dne 2014-05-17 07:35
Jen přidám moji zkušenost s DPD.
Jelikož se router zasílá na adresu bydliště ve smlouvě, chtěl jsem si domluvit změnu doručení do práce v rámci města (700m od bydliště). Po kontaku centrály DPD, kam jsem napsal dodací adresu i odesílatele, a že bohužel nemám číslo zásilky, mi bylo odepsáno, ať jim napíšu číslo zásilky nebo dodací adresu :twisted:. Už ani nevím co jsem jim na to odepsal za reakci :lol:.
Ráno mi volal řidič, že mi veze balík, a zda budu na domácí adrese v 9:30. To už jsem byl v práci, tak jsem ho poprosil, zda by to šlo hodit sem. Řekl že není problém. Když už nebyl balík v práci ani ve 13:00, jal jsem se volat dotyčnému řidiči. U něj jsem se dozvěděl, že to rozváží jeho kolega, na jiném okruhu (to chápu). Z práce ale odcházím ve 14:30, a router na víkend prostě chci!! že? :lol: Druhý řidič ale adresu práce jezdí mezi 15:00-16:00. Jal jsem se zjisti telefon na druhého řidiče, abych si sním domluvil např. vyzvednutí někde ve městě, kde zrovna bude. Na infolince nejsou schopni vyhledat balík podle dodací adresy!!! A přesvědčují mě, že mi dnes žádný balík nedoručují!! :mad: Volali mi až z depa, a dali kontakt. Po domluvě vyzvednutí o párset metrů od práce a s předstihem dvou hodin, jsme se s řidičem setkali. Řidič mi předává balík v igelitu, politý coca-colou, nebo podobnou hnědou lepkavou tekutinou. Prej to takhle přišlo na depo. Po bližším ohlednání a přesvědčení se, že není moc tekutiny vevnitř, jsem router převzal. Doma vše ok, router je dobře zabalený do bublinky.

:wink:
Nadřazený - Od Jerry Dne 2014-05-17 21:37
No nevím, já když jsem vyplňoval objednávku routeru tak jsem zadal adresu do práce ( jinou než ve smlouvě ) - vše klaplo OK ...
Nadřazený - - Od Tobby Dne 2014-05-17 23:08
Já se tedy taky přidám s mou zkušeností s DPD.

Přes twitter jsem si zjistil, že distribuce probíhá v úterý, takže jsem ve středu, nejpozději ve čtvrtek router očekával. Když ani to ne, napsal jsem si na info@turris.cz a dostal jsem číslo balíčku. Přes to jsem zjistil, že se balíček vrátil na depo DPD, protože prý byla adresa špatná. Zkontroloval jsem jmenovky na zvoncích a kontaktoval jsem depo DPD a žádal vysvětlení. To se mi nedostalo a tak jsem požádal o telefonický kontakt na řidiče, se kterým jsem se domluvil na předání. No řidič si asi chtěl ušetřit cestu a těšil se na hokej, takže mě vynechal :D Každopádně další pondělí router dorazil, přivezl jej tedy jiný zaměstnanec DPD, než se kterým jsem byl domluvený. Ale důležité je, že dojel :) Dokonce se mi i omluvil, prý toho ten den bylo moc. Zase tak jsem na router nespěchal, takže mi to bylo i jedno, spíš jsem chtěl mít přehled o tom, kdy bude kurýr u mě, abych nemusel čekat doma.

DPD nemám právě kvůli tomuhle rád, není to prvně, co se mi tohle stalo, raději využívám služeb TNT, nebo InTime, případně i PPL. S DPD jsem neměl zatím ze 4 zásilek, které šli ke mě, štěstí na doručení, vždy něco.
Nadřazený - Od NONES (>>>) Dne 2014-05-18 06:10
Hmm, s přepravními společnostmi nemám vůbec dobré zkušenosti a speciálně s DPDčkem klaplo doručení tak jak mělo málokdy. Většinou byl nějaký problém, když ne dva!
Proto jsem si pro router Turris došel raději osobně do Americký.
Nahoru Téma Veřejnost / Všeobecná diskuse / Průběh distribuce routerů

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill