Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / žádna data
- - Od raj Dne 2015-08-03 11:03
Dobrý den,

nově jsem nainstaloval turris - bohužel jak jsem se koukl na turris.cz - váš router - mám zde napsáno, že jsem odeslal 0 dat.

Jak to mohu napravit?:-)

Díky

Pavel
Nadřazený - - Od commar (>>) Dne 2015-08-03 11:16
Data se objeví až další den.
Nadřazený - - Od raj Dne 2015-08-03 11:19
Je instalován od čtvrtka.. stále žádna data
Nadřazený - - Od commar (>>) Dne 2015-08-03 12:28
A ve FORISu, položka O routeru, vám ukazuje že odesíláte?
Nadřazený - Od raj Dne 2015-08-03 19:00
Ano:

Odesílání dat z uCollectu   Online (stav aktualizován před 42 sekundami)
Odesílání firewallových záznamů   Online (stav aktualizován před 5 sekundami)
Nadřazený - Od Jan Čermák (>>) Dne 2015-08-04 12:00
Ještě to raději napíšu sem, ačkoliv jsem již odpovídal soukromě e-mailem: jednalo se o chybu na naší straně, která se týkala některých klientů s nově aktivovaným routerem. Od zítřka by se už měla data na webu zobrazovat.
Nahoru Téma Majitelé routerů / Technická podpora / žádna data

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill