Forum Turris
Fórum Turris Nápověda

Milí majitelé routerů Turris,

toto fórum bylo 9. 12. 2016 zmrazeno a nahrazeno naším novým Turris fórem. Ještě chvíli bude dostupné k prohlížení, ale již zde není možné přispívat. Více informací naleznete v oznámení o uzavření fóra.


Dear Turris routers users,

this forum has been frozen on Dec 9th, 2016 and replaced by our new Turris forum. It will be read-only accessible for some time after. For more information, read the announcement about closing the forum.

Nahoru Téma Veřejnost / Všeobecná diskuse / Plneni zavazku v pripade vypadku pripojeni
- - Od jank Dne 2014-04-15 13:25
Ahoj,
takovy vsetecny dotaz - ve smlouve je bod, ktery rika ze najemce se zavazuje provozovat zarizeni 24 hodin denne/7 dni v tydnu (tj. aby byl router dostupny z Internetu). Jak se bude resit situace, kdy dojde k dlouhodobejsimu vypadku pripojeni k Internetu na strane najemce? Naprikald kvuli rekonstrukci domu apod.?
Nebo treba kdyz ISP uzivatele odpoji kvuli nezaplacenemu vyuctovani za pripojeni? :smile:
Predpokaldam, ze individualni domluva  by pro konkretni pripad nemela byt asi problem, ale jen me zajima, zda je na to pamatovano nejak formalne?

Diky
Nadřazený - - Od Michal Vaner (>>) Dne 2014-04-15 15:06 Hlasů 2
Dobrý den

Nepamatuji se na přesná čísla, ale je tam nějaká povolená doba výpadku za půl roku, nebo něco takového. A to číslo mi připadalo dostatečně veliké na běžné výpadky (tedy, rozhodně větší, než bych byl ochotný strpět já jako uživatel toho připojení).
Nadřazený - - Od Pospa Dne 2014-04-17 10:11
Příjemný den,
v dohledné době mě čeká stěhování a s tím spojené stěhování i síťové infrastruktury. Očekávaná doba odpojení bude v řádech dnů (počítám max 3) ale i tak. Je nutné to individuálně domluvit, nebo je to OK?
Nadřazený - - Od Tomas.H Dne 2014-04-20 20:11 Hlasů 2
Zdravím,

3.2. Pronajímatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí v případě, že
3.2.1. nájemce nebude Zařízení užívat v souladu s touto smlouvou po dobu delší než 30 (třicet) dnů,
a to buď nepřetržitě, nebo v součtu za období 6 (šesti) po sobě jdoucích kalendářních měsíců

Pokud jste četli smlouvu myslím že je vše jasné....
Nadřazený - Od Pospa Dne 2014-05-04 07:41
Ahoj,
jasné to není. Samozřejmě se můžeme držet striktně smlouvy, ale to asi není cílem projektu. Ano, i když to na týden odpojím, nedojde k porušení smlouvy, ale ve statistikách to udělá díru. Možná by CZ.nic přivítal oznámení dopředu.

Pospa
Nadřazený - - Od NONES (>>>) Dne 2014-04-21 21:27
Mne by spíše zajímalo, jestli nevadí, když se některé dny přes router nepřenesou žádná data. Třeba o tomto víkendu jsem byl na Velikonoce mimo domov, router byl sice zapnutý, ale komunikace přes něj byla 0.
Nadřazený - Od Štěpán Henek Dne 2014-04-22 09:52
Nevadí.
Pokud se routeru podaří připojit na server turrisu a správně odeslat všechna data (třeba jen informaci o tom, že přes něj nic neproteklo), tak se to bere, že posílá.
- Od Michal Dne 2014-04-22 18:56
Ahoj, jen si musím postěžovat, krátká bouřka a hned docela dlouhý výpadek.
- - Od Drx001 Dne 2014-04-22 19:11 Hlasů 1
Možná by nebylo úplně od věci, kdyby se informace o evidované době výpadku někde ve statistikách zobrazovala.
Nadřazený - Od Jan Čermák (>>) Dne 2014-04-23 08:34
Není to ani trochu od věci, máme to v plánu a v brzké době by se to mohlo mezi statistikami objevit.
Nahoru Téma Veřejnost / Všeobecná diskuse / Plneni zavazku v pripade vypadku pripojeni

Powered by mwForum 2.29.3 © 1999-2013 Markus Wichitill